سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام شجاع معاون پژوهش حوزه کرمان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمان با تشریح برنامه های هفته پژوهش، از برگزاری کرسی های نظریه پردازی در این حوزه با حضور طلاب و پژوهشگران خبرداد.

حجت‌الاسلام انجم شعاع، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اشاره به فرا رسیدن هفته پژوهش، برنامه های معاونت پژوهش کرمان در این هفته را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: معاونت پژوهش با تشکیل ستاد هفته پژوهش، برنامه‌های آئینی، نمایشگاهی، دیدارها و بازدیدها و نشست‌ها و اطلاع‌رسانی را پیش‌بینی کرده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کرمان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و ارائه گزارشی از فعالیت های پژوهشی حوزه استان را از برنامه های هفته پژوهش اعلام کرد.

وی افزود: دیدار با پیشگامان عرصه پژوهش در حوزه استان و تجلیل از آنها، بازدید از مدارس پژوهی فعال و بعضی کتابخانه‌ها و مدارس علمیه فعال از دیگر برنامه‌های معاونت پژوهش در هفته پژوهش است.

به گفته دبیر کمیته هفته پژوهش حوزه علمیه کرمان، در بخش فعالیت‌های علمی نیز برگزاری کارگاه های روش تحقیق، کرسی نظریه‌پردازی و نشست علمی آزاد با استاندارد تعریف شده حوزه، پیش بینی شده است.

حجت الاسلام شجاع، انتشار پیام مدیر حوزه‌های علمیه کشور به مناسبت هفته پژوهش، ارسال پیامک های پژوهشی به طلاب و اساتید،  تهیه بروشور و انعکاس فعالیت‌های پژوهشی را از دیگر فعالیت های این معاونت برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha